Informacje o sklepie

 

Luxury Lashes – sklep internetowy

Telefon: 731757375, 731757474

Tuderek Consulting Emilia Wolańska Tuderek

NIP 7962524402

 

Oferta

  1. Oferta prezentowana na stronie sklepu jest ofertą handlową.
  2. Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Sklepu przez Klienta co następuje poprzez złożenia zamówienia w sposób określony w pkt. III
  3. Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku, informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.
  4. Do każdego wysyłanego zamówienia załączamy specyfikację sprzedaży, paragon fiskalny lub fakturę VAT

Zamówienia

  1. Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie sklepu, drogą e-mail lub telefonicznie.
  2. Złożenie zamówienia oznacza przyjęcie oferty Sklepu w wyniku czego dochodzi do zawarcia umowy kupna – sprzedaży. Datą zawarcia umowy jest data złożenia zamówienia. Sprzedawca ma prawo w ciągu 7 dni rozwiązać umowę kupna - sprzedaży.
  3. Czas realizacji zamówienia określony jest szczegółowo w pkt. IV
  4. Szczegółowo o przebiegu realizacji zamówienia klient informowany jest za pośrednictwem maila.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Klient.
  6. Za niepoprawny adres uznaje się również ten, pod którym w terminie zgodnym z czasem realizacji zamówienia określonym w pkt. IV klient nie będzie w stanie odebrać paczki.
  7. W przypadku gdy klient dokona zamówienia towaru którego nie posiadamy na stanie - informujemy o tym fakcie klienta telefonicznie lub mailowo.
  8. Do każdego zamówienia sprzedawca dołącza paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT.

Czas realizacji zamówienia

Naszym celem jest, aby czas realizacji zamówienia, a tym samym oczekiwania na produkty był jak najkrótszy.

Dostawa trwa - w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 3 dni roboczych.

Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów. W takim przypadku klient zostanie o tym fakcie poinformowany.

Dostawa

Zamówienia dostarczane są przez Kurier DPD

Paczki są dostarczane w godzinach 8:00 - 20:00 od poniedziałku do piątku. W przypadku niezastania adresata, kurier zostawi Awizo, z prośbą o kontakt w celu ustalenia odbioru przesyłki. Ze względu na godziny dostarczania przesyłek radzimy osobom pracującym o podawanie adresu do firmy. Jako firma przekazujemy kurierowi numer telefonu klienta (jeśli posiadamy udostępniony przez klienta), w celu umożliwienia kontaktu w przypadku problemów z dostarczeniem paczki pod wskazany adres.

Koszty przesyłki

W przypadku zamówień powyżej 300 złotych przesyłka jest darmowa.

Dostawa kurierem DPD po przedpłacie na konto – 12 zł

Dostawa kurierem DPD za pobraniem – 16 zł

Powyższe ceny obowiązują niezależnie od wagi paczki oraz ilości zamówionych produktów.

Bezpłatna wysyłka

Przy wszystkich zamówieniach przekraczających 300 zł (wartość zamówionych produktów) nasza firma pokrywa w pełni koszty przesyłki.

 

Formy płatności

Przelew, płatność online, płatność przy odbiorze.

Przedpłatę prosimy realizować z wykorzystaniem poniższych danych. W tytule przelewu prosimy koniecznie podawać numer zamówienia z potwierdzenia mailowego! Pozwoli nam to na szybką identyfikację wpłaty i przyspieszy wysyłkę.

Dane do przelewu:

Tuderek Consulting Emilia Wolańska Tuderek

13 1020 1097 0000 7002 0267 2301 ( PKO BP)

W tytule proszę wpisać NR.ZAMÓWIENIA

Paczka z zamówionym towarem jest wysyłana w ciągu 24 h po identyfikacji wpłaty na naszym koncie bankowym.

Za pobraniem

Oznacza, że należność za zamówienie należy zapłacić gotówką kurierowi przy odbieraniu paczki.

Opakowanie

By zabezpieczyć produkt przed uszkodzeniem nasze przesyłki pakujemy w bezpieczne koperty i w foliową torbę kurierską..

Jeśli przy dostarczeniu foliowa koperta jest naruszona sprawdź w obecności kuriera zawartość. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia lub braki w towarze, opisz to koniecznie na dokumencie przewozowym lub w protokole reklamacyjnym w obecności i z podpisem kuriera.

Faktury VAT

Standardowo do przesyłek załączane są paragony. Jeśli jesteś zainteresowana uzyskaniem faktury VAT, prosimy o poinformowanie o tym fakcie za pośrednictwem uwag do zamówienia lub wysłanie nam wiadomości za pomocą formularza kontaktowego na stronie. Prosimy o podanie:

  1. Numeru zamówienia
  2. Nazwy firmy
  3. Adresu firmy
  4. Numeru NIP firmy

Odstąpienie od umowy

W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki klient ma możliwość rezygnacji z umowy kupna. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nie noszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu; towar odsyłany jest na koszt Klienta. Rzęsy Luxury Lashes jako towar intymny po próbie nawet 1 aplikacji nie podlegają zwrotowi

Do zwracanego produktu należy załączyć dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT. Dodatkowo prosimy o powiadomienie mailowe z numerem konta, na które zwrócimy należność za towar. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Dodatkowo należy wypełnić jeszcze formularz reklamacyjny

Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres:

Tuderek Consulting Emilia Wolańska Tuderek

Aleja Bohaterów Września 4/10

02-389 Warszawa

 

Uszkodzenia i braki w transporcie, opóźnienia

  1. W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.
  2. O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę (tel. 731757375 lub info@luxurylashes.com.pl)
  3. W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu, przesyłka nie była kompletna lub zawartość nie odpowiadała zamówionym towarom – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą(tel. 731757375 lub info@luxurylashes.com.pl)
  4. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Firmę Kurierską klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy,. a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i naprawienia.
  5. W przypadku zaginięcia przesyłki: Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Klienta (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Klientem) lub zwrócić równowartość zamówienia na wskazane konto bankowe lub adres domowy Klienta. Klient w przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania – odesłania jej na koszt Sklepu.

Polityka prywatności

  1. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień oraz zbieranie opinii o sklepie za pośrednictwem serwisu Ceneo.pl oraz Opineo.pl i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.
  2. Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu, naszej polityki prywatności oraz poniższego stwierdzenia: "Wyrażam zgodę na przekazanie mojego adresu e - mail do DotPay S.A. oraz na przetwarzanie przez kosmetykshop.pl oraz DotPay, moich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).”

Zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma prawo oddać towar w ciągu 14 dni roboczych bez podania przyczyny. Wysyłka odbywa się na koszt kupującego, a towar nie może nosić żadnych znamion użytkowania.

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby ewentualne sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie i na korzyść Klienta.
  2. W przypadku nie osiągnięcia porozumienia sytuacje sporne będą rozpatrywane na drodze sądowej zgodnie z K.P.C.
  3. Zdjęcia i informacje zawarte na stronie sklepu stanowią własność Firmy i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby, firmy bez zgody Sprzedawcy
  4. Akceptując regulamin w naszym sklepie wyrażasz również zgodę na otrzymywanie materiałów promocyjnych w tym newsletterów z aktualnymi promocjami, nowościami oraz ofertą produktową. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania takich wiadomości.
  5. Regulamin obowiązuje od dnia 20-09-2017. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Regulamin sklepu internetowego. Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.

Brak produktów

To be determined Wysyłka
0,00 zł Suma

Zamówienie